Saturday, May 3, 2008

Zara.Zenia

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.

Salam buat pembaca,

Sebagai pembuka bicara.

Nama diberi zara zenia. Indahnya nama Islam ini mempunyai 2 maksud. Zara bermaksud Puteri, dan Zenia pula adalah type of flower.

Pelajar tahun tiga di Multimedia University. Amat meminati sukan bermotor, indoor and outdoor games terutamanya berkaitan ALAM ciptaan NYA. bunga, butterfly, waterfall, etc. sungguh INDAH ALAM ini. subhanALLAH.

Memilih untuk berblogger di jalanNYA. Berkongsi dan menyampaikan maklumat berkaitan ISLAM. InsyaALLAH. Tidak terlalu baru dalam dunia blog, sudah mempunyai beberapa blog. Zara Zenia adalah salah satunya. Masih memerlukan panduan dariNYA, serta tunjuk ajar dari MUSLIMIN dan MUSLIMAH di luar sana untuk berkongsi pendapat mengenai ISLAM, cara hidup sebagai seorang MUSLIM di jalan diberkatiNYA. InsyaALLAH.

Blog ini masih dalam proses menaik taraf. Saya masih bermula dengan posting yang biasa2 sahaja, insyaALLAH from time to time saya akan memberikan yang terbaik. InsyaALLAH. Di kala ini, semua pelajar2 di MMU ni, sedang bertungkus-lumus berjuang. Berjuang utk memperoleh ILMU-NYA. Moga kami diberi keputusan yang cemerlang. Ameen~

USAHA+TAWAKKAL = KEJAYAAN. Ameen~

Ini sahaja celoteh dari saya. Dan juga posting yang pertama.


Salah dan silap datangnya dari diri saya sendiri dan yang MULIA dan BAIK itu hanya datang dariNYA.

Wassalam.

No comments: